michael kors Onderzoek inzake de internatio

Onderzoek inzake de internationale handel in programma ‘s voor 2002

Van Parijs naar Portland, Oregon moe van de lange vlucht, maar binnenkort op de dag van de opwinding van de toegang tot de groep van NIKE, dit is buiten de stad in Portland.De toegang tot de in het centrum met Tiger Woods, Nike begonnen in de groep zit al in de nieuwe NIKE personeel – programma ‘s voor goed geluk.De nadruk wordt gelegd op de geschiedenis, cultuur en waarden zijn NIKE, een lange – personeel, met inbegrip van Farris, commissaris, het onderwijs, de directeur van human resources en de functie, en Schmidt.De inductie – programma omvat ook een geweldige motiverende spreker, Carol, Kevin.

– programma ‘s, vervolgens naar de NIKE campus thuis is 4500 werknemers in een prachtige tuin, in een groot meer.- de inspanningen van de oorspronkelijke veel voorbehoud in de bomen, dat voor de hele campus “outdoor” gevoel van Oregon.De campus is veel van de voorzieningen, met inbegrip van het zwembad, baan, de Sportschool, zelfs kunstmatige muren klimmen, alle beschikbare NIKE personeel.Tijdens het bezoek van de groep ook een bezoek gebracht aan NIKE, de laboratoria op het gebied van onderzoek en ontwikkeling.

Na de lunch, in een zeer indrukwekkende Nike – groep met een senior marketing talent van het Carla (directeur, de display).Pamela heeft in het bijzonder de beweging van het noordelijk halfrond recente NIKE genieten van de winter.Deze campagne omvat niet alleen de normale TV – reclame en publiciteit, maar ook een belangrijke gebeurtenis voor het in de handel brengen van “- programma.De verdeling van deze procedures, met inbegrip van veel dubbele NIKE, nieuwe schoenen in ijs verpakt in Chicago.Ondertussen, kunstmatige modderige voetafdrukken zijn geplaatst, zodat de mensen in de winkel en de kenmerken van de NIKE, posters van modder in de kleedkamer van de Sportschool.De activiteiten van de innovatie die NIKE Chicago aanzienlijke gratis publiciteit, met inbegrip van de vrijwillige deel michael kors name aan de activiteiten van de lokale radio.Cary heeft een nieuwe NIKE presto reeks zakken kunnen erkennen van NIKE ‘s nieuwe TV – reclame van de atleten.

(marketing manager) ingediend door een groep.Simon zegt, sommige details in het beginsel van over de hele wereld de NIKE, merken, en verschillende merken en de voor het in de handel brengen van NIKE biedt mogelijkheden voor de toekomst.

En het team naar NIKE reclame – verdon Kennedy, een aanvullend perspectief voor de NIKE – marketing en communicatie – activiteiten.De groep wijst erop dat Nike en hun organisaties zijn nauw met elkaar verbonden, en gemeenschappelijke begrip van de waarde van het merk van de NIKE.De groep ook blij om dat te horen, Nike gezien een van de belangrijkste leden van het creatieve team, is een Australische.

Steve younane (directeur, detailhandel) heeft in de totstandbrenging van een volledige toegang ook drinken en e michael kors ten in een restaurant is van cruciaal belang als de groep kan over een aantal informele michael kors milieu – activiteiten in de detailhandel van NIKE.Hij is naar de winkel organisaties – als ze in Seattle, waar we kunnen controleren hoe de NIKE (aankoop van goederen naar verwachting a michael kors anzienlijke verhoging van het bezoek, Nike is de verkoop van januari.NIKE is uitstekend. Bedankt voor het bedrijf.

Dit bericht was geplaatst op september 4, 2015 en getagd als . Markeer de permalink als favoriet.